احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

احمد رضــــا جان

نی نی

1394/8/24 16:41
نویسنده : مامان سحر
477 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

 

20 مهر ماه 94 ساعت 12:14 در هفته 19 جنینی مشخص شد که نی نی ما پسرهخندونکعینک

 

 

niniweblog.com

 

توی مطب سونو گرافی چقد استرس داشتم و مدام داشتم ذکر میگفتم دیگه یه جوری شد که رفتم به منشی گفتم خانم استرس داره منو میکشه میشه منو زودتر بزارین برم تو؟!خانمه اول یکم دس دس کرد بعد گفت:باشه گذاشتم نوبت اول...برو بشین تا صدات بزنم.رفتم و نشستم بازم استرس رهام نکرد ,بابایی که اجی نجمه سادات رو تو ماشین نگه داشته بود بهش اس دادم که :اگه نی نی پسر باشه ناهار با کی؟جواب نداد...و من همچنان استرس ...یهو صدام زدن رفتم داخل نوبتم شد تا دراز کشیدم قلبم اومد تو دهنم...خانم دکتر گفت بنویس:یک ساک حاملگی رویت شد,جنسیتدلخوریکم اینور و اونور پسر یه به طرز ناگهانی من اشک اومد تو چشام و نذر کردم...بعد یهو خانمه کله گندس هاسکوتاصن مونده بودم!پرسیدم ینی چی؟گفت جمجه اش بزرگه!گفتم:مشکل داره؟گفت:نه فقط کله اش گنده اس...همه چی از ستون فقرات و اینها تا اخر چک کرد و در اخر گفت مثانه اش چون پر بود ندیدم به دکترت بگو برا هفته 30 یادش باشه برات بنویسه!!خرسند پریدم پایین تو اسانسور دل تو دلم نبود که بابایی اومد:با اقا(منظور ناهار بود)با مامان تماس گرفتم جواب نداد اخه خیلی دوس داشت نی نی پسر باشه.رفتم تو ماشین از تو پیاده رو تا ماشین هرکاری کرئم نتونستم لبخندمو قایم کنم و مهار.بابایی هم با خنده گفت پسره؟گفتم پسره چقد ذوووووووووووق کرد این بشر!البته بیشتر به این خاطر بود که پدر بزرگ(بابایی)نوه پسری که پسر باشه نداشت و پسر ما میشه امپراطور خاندانشونخندونکزیبا...اومدیم رستوران و بابایی از بهترین کوبیده شهر برامون کوبیده خرید...به بهزبانخوردیم و خلاصه.............

 

انشا الله بعدا بازم میام و مینویسم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرزانه
24 آبان 94 17:22
سلام مامانی چقدر بچه تون نازه ماشالا خدابرات حفظش کنه عزیزم به سایت منم سر بزن مطمئنم که خوشت میاد کلی کار قشنگ دارم تبدیل عکس به آتلیه ایو کلیپ عکس از شیرین عسلت وتم برای جشناومراسمات لطفا یه سر بزن نمونه کارامو ببین انشالا که میپسندی 09187059389 میتونی از طریق پیامک یا تلگرام باهم در ارتباط باشیم