احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

احمد رضــــا جان

بدون عنوان

1394/11/25 21:56
نویسنده : مامان سحر
331 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

 

این اخرین پستی هستش(فعلا)که دارم تو خونه خودمون مینویسم.فردا دوشنبه 26 بهمن 94 عازم شهرستان هستیم که من برم اونجا برای زایمان.به دعای تک تکتون نیاز دارم.ممنونم از همه اونایی که خیر برام ارزو میکننآرام.یه دلهره عجیب همش همراهمه نگرانم که چه اتفاقی می خواد بیفته برای من و بچه هام :( امیدوارم همه چی به خوبی و خوشی تموم بشه :) همه چیزو جمع کردم لباسای بچه ها و خودم و همسری و هرچیزی که نیاز بود رو برداشتم و اماده سفریم.الان که دارم تایپ میکنم نجمه داره چن تا سی دی میشماره میه یک دو سه چهار پنج.بطور منظم تا اینجا میره و بقیش که تا ده باشه قاطی می کنهآرامقربونت برم عزیز جونم.امروز اخرین سونو رو انجام دادم و داداشی نجمه سادات 3500 گرم تو هفته 38 بود.

 

++برام یه دونه صلوات بفرستن :) آرام

 

_نگران بچه هامم خیلیغمگین :( شاید زنده برنگردم

 

&& همین پست تو وبلاگ اجی نجمه هم هستش &&

 

اگه من نبودم گل پسرم قول بده از اجی محافظت کنه :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهه
25 بهمن 94 22:08
سلام اجی خوبی اخی عزیزم داری میری اجی انشاءالله که با پسرت برگردی اجی دور از جون زنده برنگشتم چیه اجی توکل به خدا کن نگران نباش انشاءالله که پسرت سلامت میاد تو بغلت اجی دعات کردم انشاءالله با عکس احمدرضا برمیگردی اجی
هدبند نوزاد
26 بهمن 94 0:07
سلام مامان بابای نینی امیدوارم حالتون خوب باشه و خودتون و نینی سلامت باشید بنده مدیر سایت نینی هدبند هستم و دوست دارم همه مامان باباها کارهامون رو ببینند و اگر یه روز خواستند برای نینی کادو بخرند حداقل ما به یادشون بیاییم . اگر از کارهای ما خوشتون اومد و امکانش بود ما رو با یکی از عنوان های ( هدیه نوزاد ، هدیه دخترانه ، کادوی دخترانه ) توی لینک دوستاتون بیارید .