احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

احمد رضــــا جان

کلافگی

1394/11/13 8:00
نویسنده : مامان سحر
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

 

بابایی میگفت اسمتو بزاریم محمد مهدی ولی دوباره گفت همون احمد رضا خوبهمحبتاندر احوالات این روزام که رفتم سونو روز 12 بهمن ماه دکتر گفت این پسره کله گنده ماخندونک2800 وزنش و بقیه ی چیزا توی هفته 35 رو گفت و شرح داد.رفتم پیش دکتر خودم خانوم اسکندری ابراز ناراحتی کرد که نمیتونم برم زایمان طبیعی ولیعصر ولی گفت برو شهید بهشتی زیر نظر دکتر اموزگار که اون عملت کنه و خیالم از بابتت راحت باشه.رفتم امام رضا پرسیدم برا زایمان و گفتن شاید دست اخر مجبور بشیم رحمتو در بیاریم.فکر کردم میخوان منو بترسونن ولی وقتی دکتر گفت هفته پیش یه زن زائو اونجا فوت کرده و این هفته 2 تا رحم در اوردن کلا برق از سرم پریدتعجبغمگیندنبال برنامه ام جور بشه برم دکتر اموزگار.بخاطر ورمایی که دارم(همین الان با دست متورم دارم تایپ میکنم)شبا ورم صبح ها ورم دیگه کلافه شدم شبا دستام ذق ذق میکنه ... دکتر ازمایش ادرار نوشته و گفته که اورژانسی باید حتما ببرم پشش امروز.روزی هم 30 دقیقه پیاده روی.تاریخ سزارین هم 5 اسفند گفته شده هفته 39 فقط سلامت بدنیا بیا گل پسرآرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

masoume
14 بهمن 94 20:28
انشاالله زایمان راحت و اسونی داشته باشی عزیزم دعای یستشرو خیلی بخون اگه خدا بخواد زایمانت راحت میشه خیلی تأثیر داره
الهه
16 بهمن 94 16:41
سلام اجی خوبی فقط توکل به خدا بکن اجی انشاءالله که به سلامت این چند روز باقی مونده رو هم میگذرونی و به سلامت نی نیتو بغل میگیری اجی ماشالله وزنت پسرتم که خوبه اجی من همیشه امیدوار بودم و هستم صبور بودم و هستم خدا جواب هر صبر و امیدواریو میده پس تو هم امیدوار و صبور باش اجی
مامان سحر
پاسخ
خیلی ممنون الهه جون بخاطر دلگرمیات
الهه
17 بهمن 94 21:04
سلام اجی خوبی چیکار کنم اخه باید بهت دلگرمی بدم اجی دلم نمیخواد ناامید بشی دلم میخواد مثل خودم امیدوار و صبور باشی اجی میدونم تو زن قوی هستی اجی و به راحتی زایمان میکنی و زود بلند میشی از جات
مامان سحر
پاسخ
ممنون الله جونی
الهه
18 بهمن 94 1:08
سلام اجی خوبی اسمم الهه اس نه الله البته عیبی نداره اجی میدونم دستات ورم کرده خوب میشی انشاءالله
مامان سحر
پاسخ
اشتباه تایپی بوده
الهه
20 بهمن 94 0:51
سلام اجی خوبی بهتری اشکال نداره اجی پیش میاد مهم نیست