احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

احمد رضــــا جان

دیر اومدم

1394/10/30 9:35
نویسنده : مامان سحر
379 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته نیومدم اینجا.راستش اصن دل و دماغ ندارم انگار افسردگی بارداری گرفتمغمگینکاش نی نی زودتر و سلامت بدنیا بیاد.رفتم سونو گرافی 1 دی ماه 94 ... همه چی خوب بود و وزن نی نی 1600 گرم بود.جواب ازمایش رو هم بردم دکتر گفت حسابی ب 12 خونت پایین باید هر 3 شب یه دونه امپول بزنی ازوناست که خیلی درد داره.اونایی که از این امپول استفاده کرده باشن میدونن چی میگم بعدش انگار به پای ادم وزنه وصل کردنغمگین.خدا کنه با زدن این امپول افسردگیا برطرف بشه.هفته 34 رفتم دکتر اصن اضاف نکرده بودمغمگین.حالم خوب نیست همش درد دارم اونم لگنی خیلی اذیت میشم ولی تمام این دردا رو با جون میخرم برای بچمآرام.دکترم اصرار داره برای زایمان برم بیمارستان ولیعصر و برای زایمان طبیعی 2میلیون و 400 بدمتعجب.مگه چیکار می کنن به جز اینکه شاهد زایماننسکوت.لباس بیمارستان حتی با خودمونه.به این چیزا فکر میکنم حالم بدتر میشه نمیدونم باید جیکار کنم نمیدونم زایمانم چی میشه!از سز هم میترسمخطا 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهه
8 بهمن 94 16:35
سلام اجی خوبی شرمنده دیر سر زدم بهت اجی اخه اپ نمیکردی یهو دیدم اپ کردی اجی اخی بمیرم برات اجی یه چشم رو هم بزاری تموم میشه این دوران اجی میدونم از سزایرن میترسی ولی اگه از طبیعی هم میترسی چاره ای جز سزایرن نداری اجی خوب میشی ایشالله اجی
مامان سحر
پاسخ
مرسی الهه جون که هستی و دلگرمی بهم میدیممنون
الهه
9 بهمن 94 0:06
سلام اجی خوبی خواهش میکنم عزیزم وظیفه اس اجی خدا پسرتو داده پس تا اخرم مواظبشه و سلامت میزاره تو بغلت آمین یا رب العالمین
مامان سحر
پاسخ
سلام الهه جون مرسی دوستم که اینقد حالمو خوب میکنیامیدوارم خدا بهت یه شوهر خوب و بچه سالم و صالح عطا کنه
الهه
9 بهمن 94 13:05
سلام اجی خوبی جانم اجی شوهر بچه عمرا اجی حرفشم نزن من مجرد باشم بهترم که هستم اجی نظرتم تایید کردم ممنون که به یادمی و بهم نظر میدی و سر میزنی اجی من کار خاصی نمیکنم اجی فقط ارومت میکنم و امیدتو بیشتر میکنم و ترستو در مورد زایمان کم میکنم تو که نجمه رو به دنیا اوردی پس پسرتم به دنیا میاری انشالله اجی اجی راستی یادت نره یکشنبه هم میخوام اپ کنم
مامان سحر
پاسخ
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی الهه جون انشاالله بتون جبران کنم میام
الهه
10 بهمن 94 12:53
سلام اجی خوبی اخه دوست ندارم اجی خدا دو تا عشق بهم داده دیگه همونا خوبه ممنونم اجی اجی جبران نمیخواد عزیزم
مامان سحر
پاسخ
خدا برات نگهشون داره الهه جونامیدوارم همیشه در کنارشون باشی
الهه
10 بهمن 94 20:38
اجی متاسفانه یکیشون فوت شده یکیشونم اونور دنیاس البته وجود هردوشونو احساس میکنم
مامان سحر
پاسخ
خدا رحمتشون کنه متاسفم الهه جون
الهه
11 بهمن 94 14:17
سلام اجی خوبی وبمو اپ کردم اجی
الهه
13 بهمن 94 11:18
سلام عزیزم مگه تو اهنگ وبمو گوش ندادی مرتضی اونو خونده من مرتضی رو از دست دادم سونگم کره زندگی میکنه البته هنوزم من وجود هردوشونو احساس میکنم ممنونم از نظرت اجی