احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

احمد رضــــا جان

پسرکم

1394/9/14 17:53
نویسنده : مامان سحر
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری مامانniniweblog.comعزیزم امروز رفتم بهداشت...هم ابجی نجمه سادات رو بردم برای واکسن یک سال و نیمگی هم گفتم چکاب خودم که برای 3 روز دیگه بود رو انجام دادم...دمای بدنم خوب بود,فشارم 9 بود(همیشه فشارم پایینه)niniweblog.comو اما وزنمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comاین ماه 6 کیلو اضافه کردمغمگینتعجبمامایی که اونجا بود گفت خیلی زیاده یعنی اگه ماه بعد هم که 7 تموم میشه اینجوری اضافه کنم از اول بارداری تا 7 میشه 20 کیلو اضافه وزن!!غمگینگفتن هفته بعد برم برا وزنم اگه اینجوری بود که باید برم پیش متخصص تغذیهniniweblog.comولی من که همچنان لاغرم پس کو این اضافه وزنniniweblog.comبارداری نجمه با وجود ویار که داشتم بابایی می گفت میشه رو گونه هات گردو بشکنی با اینکه ماهی 2 کیلو نهایتا اضاف میکردمniniweblog.comاما خانومه گفتش که اگه اینجوری پیش برم هم دیابت بارداری می گیرمغمگینهم مسمومیت حاملگیغمگینخیلی ناراحت شدم من این چیزا رو نمیخوامniniweblog.com...فقط سلامت به دنیا بیای niniweblog.comمراقبت های نجمه سادات رو هم انجام دادم همه چی خوب بود,صدای قلب شما رو هم گوش دادم....انگار یه اسب از راه دور داره پیتکو پیتکو میومد سمت منو نجمه سادات...3 شنبه 17 اذر باید برم دکتر خودمniniweblog.comمیترسم اونم چیزایی بگه که هی منو بترسونه!niniweblog.comراستش خانومه استرسی هستش بیشتر درباره بچه ها یه بار اجی رو با خودم بردم تو یهو نجمه یواش خورد زمین منم حواسم بهش بود این خانوم دکتر یه کاری کرد یه کاری کرد که خودم نزدیک بود سکته کنم!niniweblog.comچنان گفت یا امام رضا که فکر کردم نکنه نجمه سرش خورده به جاییدزخمی شدهسکوتدر این حد هااا!!!!!!!!!!!ازمایش دارم که باید انجام بدم سونو هم باید بدم,هروقت به ازمایش قندخون3مرحله ای فکر میکنمم هم تهوع میگیرم هم دلم ضعف میره اخه بارداری نجمه شانس اوردم بابایی برای بار اول موقع ازمایش همرام بود وگرنه میاوردم بالا ابروریزی می شدخجالتخدا ایندفه رو ختم بخیر کنه....

niniweblog.com

 

راستی بار قبل که هفته 19 بارداری بودم که جنسیت پسرم مشخص شد 330 گرم بودی ولی دختر عمه صفورا که یه هفته از شما کوچیکتره 220 گرم بود فک کنم یلی باشی وقتی بدنیا بیای, البته خاطره حرف دکتر و استراحت مطلق رو هم میام و مینویسم....

 

niniweblog.comپسرم دوست داریم بی صبرانه منتظرniniweblog.com

niniweblog.com بسلامت بدنیا اومدنت هستیمniniweblog.com

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)